in

Το πρώτο Όσκαρ στοιχηματικής διαφήμισης κατέλαβε η Bwin

Ποιοτικές προσφορές, ποιοτικότερες διαφημίσεις

Αφού το τερμάτισαν εκεί στη Bwin με τα combination bets και τις ενισχυμένες αποδόσεις είπαν να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους σε ταινίες/διαφημίσεις μικρού μήκους ,που θα ζήλευε και το Netflix.

Η πρώτη υπερπαραγωγή μας μεταφέρει στην Αγγλία στα μέσα του 19ου αίωνα και στις απαρχές του ποδοσφαίρου. Οι εργάτες παίζουν κλωτσοσκούφι σε ένα γήπεδο που θα ζήλευε και τοπική ομάδα της Αιτωλοακαρνανίας ,ενώ το στοιχηματικό ένστικτο του εργοστασιάρχη/Ωνάση έλκεται από τη μέλλουσα εφαρμογάρα της Bwin με το τρομερό της interface και τις αμέτρητες στοιχηματικές επιλογές, όπου θα μπορεί να ρίξει 1 εργοστάσιο για να πάρει πίσω 2.

Στη δεύτερη διαφήμιση πηγαίνουμε τον χρόνο λίγο πιο πίσω, στα τέλη του 18ου αιώνα. Οι Παριζιάνοι χάστες παίζουν ένα καινούργιο παιχνίδι την ξακουστή Ρουλέτα ή και ”Ρούλα”, ώσπου περνάει ένας Γάλλος ευγενής με περουκίνι που θα ζήλευαν και οι ΑΜΑΝ. Αφού το Γαλλικό προλεταριάτο του εξηγεί, ότι σε μερικούς αιώνες αυτός ο διάολος θα παίζεται live στο υπερπλούσιο Καζίνο της Bwin μαζί και με διάφορα άλλα παιχνίδια. Ο Γάλλος Αριστοκράτης μαγεύεται αμέσως από τη γοητεία της ρουλέτας και λογικά παίζει το θρόνο του μαζί με τα αξιώματα του και όλοι ξέρουμε πως καταλήγει αυτό το 1789.

21+.Αρμόδιος ρυθμιστής: UKGC. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας. Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 1114. Ρυθμιστής Εμπορικής Επικοινωνίας: ΕΕΕΠ. Υπεύθυνο Παιχνίδι.

ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΠΑΜΕ: Ενισχυμένες αποδόσεις της Bwin για τσαμπιολιγκατους χάστες

Η Stoiximan έβγαλε ήδη τρελές αποδόσεις για τα ζευγάρια των προημιτελικών του Κυπέλλου