Κάτι παραπάνω από ένα κλαμπ φαίνεται πως είναι πράγματι η Μπαρτσελόνα, αφού σύμφωνα με το Spotify είναι και κορυφαίος διαφημιστής. Γι αυτό το λόγο ο εταιρικός κολοσσός έκλεισε χρυσό ντιλ με τους Καταλανούς για τη μετονομασία του γηπέδου σε ”Spotify Καμπ Νόου”.
Οι ανησυχίες των φίλων της Μπάρτσα επιβεβαιώνονται πλήρως από τα ισπανικά δημοσιεύματα που ανεβάζουν το ύψος της συμφωνίας στα 280 εκατομμύρια ευρώ για 3 χρόνια.
Από τότε που άνοιξε τις πόρτες του για να αντικαταστήσει το Καμπ ντε Λες Κορτς, το Καμπ Νόου δεν είχε αλλάξει ποτέ όνομα. Φυσικά πρόκειται για το μεγαλύτερο γήπεδο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου ακόμα και σήμερα.
Η Μπαρτσελόνα αντιμετωπίζει τη Νάπολι στο Τσαμπιολί στις 17 Φεβρουαρίου και θα χρειαστεί τον πύρινο Ασιατικό και σαουδαραβικό λαό της για να θέσει στέρεες βάσεις για την πρόκριση στην επόμενη φάση της ευρωπαικής διοργάνωσης. Ο άσσος πάντως μας φαίνεται λουκούμι στο 1.93 στη Stoiximan.
Οι αποδόσεις ενδέχεται να υπόκεινται σε αλλαγές
21+ Η συμμετοχή σε τυχερά παίγνια επιτρέπεται μόνο σε άτομα άνω των 21 ετών – Παίξε Υπεύθυνα | Η συχνή συμμετοχή εκθέτει σε κίνδυνο εθισμού και απώλειας περιουσίας | Γραμμή Στήριξης ΚΕΘΕΑ 1114 (τηλ.) – [email protected] (ηλ. ταχυδρομείο) | Αρμόδιος Ρυθμιστής και Ρυθμιστής Εμπορικής Επικοινωνίας: ΕΕΕΠ