in

Εταιρεία φριτέζας βγάζει «Αιώνια» διαφήμιση για Γαύρους & Λαγούς, τρώει μήνυση από τον Παναθηναϊκό (vid)

Eμείς μπορεί να μη βλέπουμε Ελληνική τηλεοραση, όμως φαίνεται πως χάνουμε αδιανόητο content, αν κρίνουμε από μια διαφήμιση air fryer που παίζεται στο γυαλί αυτή τη στιγμή.

Οι δύο πρωταγωνιστές, με γυρισμένη την πλάτη και φορώντας εμφανίσεις που παραπέμπουν σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό έχουν τον παρακάτω διάλογο

Όπως γίνεται αντιληπτό η διαφήμιση ταυτίζει τους ανθρώπους των 2 ομάδων με τα 2 γνωστά παρατσούκλια, κάτι που δεν άρεσε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός, η οποία σήμερα προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά κατά της εν λόγω εταιρείας, αν δεν αποσυρθεί από τη τηλεόραση η διαφήμιση.

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια του για τη διαφήμιση γνωστής εταιρείας που προάγει ξεκάθαρα τη βία.
Η προβολή του σποτ του air-fryer Izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή που δείχνει δύο χαρακτήρες με γυρισμένη πλάτη να συνομιλούν, να χτυπάει ο ένας τον άλλον, και να εκφράζονται μέσω οπαδικής αργκό  για να μπορέσει να προσελκύσει κόσμο, βάζει με τον τρόπο της το δικό της λιθαράκι στην έξαρση των πράξεων βίας.

Είναι ντροπιαστικό εν έτει 2024 ο τρόπος προσέλκυσης πελατών για ένα προϊόν να γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε δημόσια θέα, τη στιγμή που οι επίσημοι θεσμικοί φορείς δίνουμε μάχη για την καταπολέμηση της βίας.

Η «πονηριά» μάλιστα του διαφημιστή (και από όλους όσους πέρασε αυτό το έκτρωμα) είναι σε πολλαπλά επίπεδα ,πέραν της τραγικότητας του όλου concept.

Φροντίζει λοιπόν ο… δημιουργός αυτής  της αθλιότητας επιμελώς ο ένας τύπος (ο ερυθρόλευκος) να χαρακτηρίζεται με προσωνύμιο που είναι ανεκτό και να το χρησιμοποιούν ακόμα και ΜΜΕ που πρόσκεινται στην ομάδα που υπονοεί η διαφήμιση, χωρίς φυσικά να φαίνεται το σήμα της ομάδας.

Στον αντίποδα η πράσινη φιγούρα αναφέρεται με έναν χαρακτηρισμό που εκτοξεύουν οι οπαδοί όλων των ομάδων, προς τους αντιπάλους τους, θέλοντας να αναφερθούν ξεκάθαρα σε πράξεις βίας, με την έννοια ότι είναι οι… χαμένοι της υπόθεσης.

Εκτός αυτού η συγκεκριμένη μορφή παίρνει… Παναθηναϊκό χαρακτήρα και φαίνεται ξεκάθαρα το έμβλημα της ομάδας.

Ως εκ τούτου ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος θα αποστείλει εξώδικο στην εταιρεία για προσβολή εμβλήματος και για υποκίνηση βίας και ζητά να αποσυρθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση.

Σε αντίθετη περίπτωση ο Σύλλογος θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες

Ξανά φήμες για Αλμέιδα στη Μαρσέιγ, μάλλον θέλουν να χάσουν 22 βαθμούς ενώ προηγούνται

Γυναίκα διαιτητή όρισαν στον Τελικό Κυπέλλου, ευτυχώς θα γίνει χωρίς κόσμο