Αν δεν έχει περάσει ένα βράδυ ξάγρυπνος στο YouTube να βλέπεις άκυρα βιντεάκια, για το πως γυρίζονται οι διαφημίσεις για διάφορα brands, τότε δεν μπορείς να λογίζεσαι σαν άνθρωπος.
Ένα τέτοιο βίντεο έβγαλε στη δημοσιότητα και η Stoiximan για πολυδιαφημισμένο πλέον σποτάκι της που σίγουρα θα το έχεις δει στην απατηλή προσπάθεια σου να πας ταμείο.
Για να δημιουργηθεί αυτό το οσκαρικό αποτέλεσμα χρειάστηκαν περίπου 150 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων ποδοσφαιριστές, αθλητές παρκούρ, ηθοποιοί ακόμη και μια γάτα, ενώ τηρήθηκαν και όλα τα απαραίτητα μέτρα για την καταπολέμηση της πανδημίας.
Ο αγωνιστικός χώρος του ΟΑΚΑ (που δεν θυμίζει σε τίποτα χωράφι όλως περιέργως) ξαφνικά γέρνει, όπως έγερνε το γήπεδο στα ματς της ΑΕΚ φέτος στο Europa για τους φιλοξενούμενους, και ξαφνικά αναποδογυρίζει.
Τεννίστες παίζουν με ποιότητα σερβίροντας καλύτερα και από το παικτάκι τον Τσιτσιπά, ενώ ένας Dealer προσπαθεί να συγκρατήσει τις μάρκες μας, με όχι και τόσο μεγάλη επιτυχία, ούτως ή άλλως οι περισσότεροι χάστες θα τις έχαναν στο τέλος. Το σποτ κλείνει με το πως φτιάξανε τα αμπάλια στα Virtual Sports, θυμίζοντας εντόνως τη διαδικασία που ακολούθησε και η παραγωγή του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών για να φτιάξει το Γκόλουμ.
Καλη δουλειά για αρχάριοι, αλλά οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι έχουμε δει καλυτερα edit στα καφενεία και στο Πρακτορείο.
21+ | Παίξε Υπεύθυνα | ΚΕΘΕΑ: 210-9237777 | Αρμόδιος Ρυθμιστής MGA | Ρυθμιστής Εμπορικής Επικοινωνίας: ΕΕΕΠ | Συχνή συμμετοχή: Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας