Σε υπόθεση Λιονέλ Μέσι εξελίσσεται το σήριαλ της παραμονής τους Λούίς Χάμιλτον στην Μερσέντες, με τον Βρετανό πιλότο να μην έχει ανανεώσει ακόμη την συνεργασία του με την γερμανικιά ομάδα και τα σενάρια “μεταγραφής” να φουντώνουν.
Ρεπόρτερ της Express υποστηρίζει ότι ο γερμανικός όμιλος Daimler, δεν είναι διατεθειμένος σε μία τέτοια περίοδο κρίσης να τινάξει τη μπάνκα στον αέρα για χατίρι του Χάμιλτον. Ετσι απέρριψε μία συμφωνία με τον Βρετανό, η οποία θα είχε τετραετή διάρκεια και θα του απέφερε 50 εκατ. δολάρια τον χρόνο! Η συγκεκριμένη πληροφορία δημοσιεύθηκε στη συνήθως καλά ενημερωμένη ιταλική εφημερίδα Corriere dello Sport, η οποία υποστηρίζει ότι η Daimler θεωρεί εξωπραγματικές αυτές τις αποδοχές για έναν οδηγό που συμπληρώνει αυτές τις ημέρες τα 36 χρόνια. Σύμφωνα επίσης με την αγγλική εφημερίδα Evening Standard, ο Λιούις είχε μέσα στον Δεκέμβριο συζητήσεις με τη Scuderia για μία ενδεχόμενη μεταγραφή στην ιταλική ομάδα και μάλιστα αμέσως .
Η ιταλική ομάδα δεν διανύει και τις καλύτερες ημέρες της τον τελευταίο πολύ καιρό, θυμίζοντας ολίγον την ποδοσφαιρική ΑΕΚ, γιατί η ανάλυση που μπορούμε να κάνουμε πάνω στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι αυτό του επιπέδου ΤΙ ΘΕΤΕ!
Εδώ που τα λέμε βέβαια ο Τσιντώτας θα τα πήγαινε πολύ καλύτερα από Φέτελ και Λεκλέρκ, αφήστε που με Τίγρη στο τιμόνι (she what we didi here) της Scuderia, θα βλέπαμε και καμιά πίστα Άγιος Πέτρος…
Παρόλα αυτά η Φεράρι είναι έτοιμη να τα στάξει στον Λούις για να χει κάποιον με βρετανικό φλέγμα στο τιμ της να κατεβάζει Παναγίες όταν θα μένει από δίσκο πλατό στα μισά της πίστας του Αζερμπαϊτζάν.